Cum se livreaza

Cum se livreaza

Livrare rapida
  • termenul standard de livrare este de 2 zile lucratoare de la data plasarii comenzii, daca nu se specifica un alt termen in cosul de cumparaturi; in perioada Sarbatorilor de Iarna, de Pasti, a campaniei Black Friday sau din cauze de forta majora (cai de acces inzapezite, impracticabile, inundatii etc.) termenul de livrare a produselor comandate poate varia intre 5 - 10 zile lucratoare
Deschiderea coletului la destinatie si verificarea produsului comandat
  • totul este GRATUIT, deoarece ne dorim sa ajunga la tine produsele in perfecta stare; iti recomandam sa verifici INAINTE de a semna pentru primirea acestuia si de a prelua coletul
  • in cazul in care observi ca produsul prezinta semne de lovituri, indoiri, sparturi, zgarieturi, poti refuza coletul, iar noi iti vom expedia un alt produs. daca, totusi, ai acceptat coletul, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maximum 24 ore de la livrare
Gratuitate si costuri minime de transport
  • daca ai cumparat de pe www.matiado.ro, la cumparaturi de peste 100 de lei, transportul este gratuit; daca valoarea comenzii tale este mai mica de 100 de lei, costul transportului este de 18 lei. In cazul in care curierul nu te gaseste la adresa mentionata in comanda, va livra coletul a-2-a zi fara costuri suplimentare
Care este termenul de livrare?
  • termenul standard de livrare este de 2 zile lucratoare, de la data plasarii comenzii, pentru produsele aflate in stocul Matiado.ro
  • termenul de livrare al produselor prin comanda este mentionat in pagina produsului si in cosul de cumparaturi
  • termenul de livrare standard se aplica la comenzile pentru care ai ales plata ramburs sau card online
  • daca ai ales plata prin ordin de plata bancar, termenul de livrare se calculeaza de la data efectuarii platii
Care sunt termenii de transport/expediere?
  • in cazul in care curierul nu te gaseste la adresa mentionata pe colet, in intervalul orar stabilit, va livra coletul a-2-a zi, fara costuri suplimentare
  • daca un colet nu se poate livra in mod repetat, acesta va fi returnat la sediul Matiado.ro si, la cererea clientului, vom efectua o noua expediere, cu plata transportului la destinatar
  • in cazul in care si a-2-a tentativa esueaza, din motive independente de Matiado.ro sau curier, clientul va trece in regim de plata in avans pentru urmatoarele comenzi
  • in situatiile in care este necesara reprogramarea transportului sau acesta intarzie din cauze de forta majora (inundatii, cai de acces inzapezite, impracticabile, etc.) ne rezervam dreptul de a efectua transportul doar pana in zona practicabila
Care sunt termenii desfacerii coletului?
  • te rugam sa deschizi coletul in prezenta curierului; in cazul in care produsul nu se afla in stare perfecta poti refuza comanda, completand simplu si rapid un Proces Verbal de constatare, pe care sa ni-l transmiti pe pagina de Contact
  • reclamatiile ulterioare privind integritatea produselor, in cazul in care nu s-au mentionat daune pe documentul de transport, nu vor fi acceptate